Nele Normaka: "Vēlamies aicināt cilvēkus būt aktīviem"

Mārtiņš Mālmeisters, Latvijas Olimpiskā Komiteja
12:42, 11. decembris 0

“Coca-Cola HBC” Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka atzīst, ka vietēja mēroga galvenie atbalstāmie projekti ir tie, kuri ir balstīti uz veselības nostiprināšanu un aktīvu dzīvesveidu.

Kompānija “Coca-Cola” ir senākais Olimpiskās kustības atbalstītājs un tā Starptautisko Olimpisko komiteju atbalsta kopš 1928.gada Olimpiskajām spēlēm Amsterdamā un sadarbība joprojām turpinās.

Globālā un starptautiskā mērogā “Coca-Cola" atbalsta lielākos un nozīmīgākos sporta sarīkojumus – FIFA turnīrus, NASCAR sacensības, Nacionālās basketbola asociācijas čempionātu un citus.

"“Coca-Cola Fonds” ir starptautiska labdarības organizācija, kas atbalsta ļoti daudzus un nozīmīgus vietēja mēroga projektus", atklāj “Coca-Cola HBC” Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka. "Vietēja mēroga galvenie atbalstāmie projekti ir tie, kuri ir balstīti uz veselības nostiprināšanu un aktīvu dzīvesveidu. “Coca-cola” atbalsta dažādus projektus un pasākumus, kas popularizē aktīvu dzīvesveidu plašā sabiedrībā".

Kopš “Coca-Cola Fonda” izveides 1984.gadā, dažādu pasākumu organizēšanai un atbalstam visā pasaulē ir piešķirts vairāk nekā 650 miljoni ASV dolāru. 2014.gadā “Coca-Cola” kopā ar “Coca-Cola Fondu” ir piešķīrusi 22 miljonus ASV dolāru, lai atbalstītu fizisku aktivitāšu programmas 40 valstīs.

“Coca-Cola Fonds” šobrīd atbalsta vairāk nekā 330 aktivitātes un aktīva dzīvesveida programmas vairāk nekā 100 tirgos visā pasaulē.

"Šogad “Coca-Cola Fonds” ir piešķīris finansējumu trijām Baltijas valstu Olimpiskajām komitejām – Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un atbalsta summa visām trijām Baltijas valstīm ir vairāk nekā 150 tūkstoši eiro. Latvijai piešķiramā summā ir 50 tūkstoši eiro", turpina Normaka. "Programmas “Par aktīvu dzīvesveidu” galvenais mērķis ir veicināt un pilnveidot aktīva un veselīga dzīvesveida popularitāti visu iedzīvotāju vidū, atbalstot gan jaunus sportiskus pasākumus, gan jau tradicionālos sporta pasākumus, kuri ir paplašinājuši savu aktivitāšu skaitu. “Coca-Cola” un Latvijas Olimpiskā komiteja vēlētos, lai visos Baltijas valstu projektos kopumā iesaistītos vismaz 45 tūkstoši cilvēku."

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru


Lai pievienotu komentāru, ienāc ar kādu no sociālajiem tīkliem